Over de klant

MF staat voor Mutua Fides, oftewel wederzijds vertrouwen. Al sinds 1978 is MF actief in het noorden van het land. Inmiddels is MF uitgegroeid tot één van de grootste, regionaal werkende uitzendbureaus van Noord-Nederland. Dat zie je terug in de nuchtere Groningse mentaliteit: 'niet lullen, maar poetsen'.

case_visual_device-iphoneProbleemstelling

Het verkeer dat via tablet en mobiel een website binnenkomt stijgt elk jaar verder. Ook MF merkte dat, maar hun website was hier totaal niet op berekend. Bovendien kon de doelgroep zich steeds minder goed herkennen in de website. Toen ook de huisstijl van MF herzien werd, kwam de tijd voor een nieuwe website.

Oplossing

'Mobile Friendly' werd het kernwoord voor de nieuwe site. Er is rekening gehouden met verkeer dat via tablet of smartphone de website bezoekt. Zelfs solliciteren gaat via mobiele devices gemakkelijk doordat er gebruik wordt gemaakt van CloudCV. Met de online vertaling van de huisstijl van MF is er een frisse, moderne website neergezet die het de doelgroepen bovendien héél makkelijk maakt de juiste vacatures te vinden.

Marja Dijkstra, Marketingcoördinator

"Minescape heeft ons geholpen om onze website in een nieuw jasje te steken,
zowel op het gebied van design als techniek. We zijn erg tevreden over het resultaat.
Er staat weer een website die up-to-date is en past bij onze organisatie
.”

Impressie homepage MF
MF sfeer groot
Herkenbare beelden van MF
MF website is gebruiksvriendelijk

Eindresultaat:

Een toekomstbestendige website die niet alleen Mobile Friendly is, maar ook een optimale User Expereince biedt. De website biedt ruimte voor doorontwikkeling waardoor hij toekomstbestendig is.

MF