Over de klant

Maandag® detacheert interim professionals in de publieke sector. Dit doen ze binnen de overheid, het onderwijs, de gezondheidszorg en bij woningcorporaties. De professionals van Maandag® weten van aanpakken en bruisen van energie. Mensen die groen bloed door hun aderen hebben stromen.

Groen bloed doet goed
Probleemstelling

Maandag® is gespecialiseerd in het leveren van hoger opgeleid personeel in de publieke sector. Om het marktleiderschap te claimen en te zorgen dat hoger opgeleiden Maandag® ook als zodanig herkennen, werd de multichannelcampagne "Groen bloed doet goed" ontwikkeld. Maandag® gaf Minescape opdracht de website www.maandag.nl te realiseren en daarbij de Groen Bloed campagne te vertalen naar de website. Hierbij lag de focus op branding en conversie.

 

Oplossing

Ten behoeve van de "Groen Bloed" brandingcampagne vulde Minescape de website aan met campagnevideo's en commercials. Een speciaal ontwikkelde testmodule daagt websitebezoekers uit te testen of zij groen bloed hebben en passen bij Maandag®. Door de testuitslagen deelbaar te maken wordt  aangehaakt bij de social media waarop veel hoger opgeleiden te vinden zijn.

Michel van Eijnatten, Manager Marketing bij Maandag®

"De online activatietest en de gebruiksvriendelijke website leveren een belangrijke bijdrage aan onze campagne en zorgen daarbij voor een directe toename van geschikte kandidaten.”

Maandag®
Maandag®
Maandag®
Maandag®

Eindresultaat

Met deze campagne heeft Maandag® haar marktleiderschap als specialist in hoger opgeleid personeel in de publieke sector versterkt. Dit leverde de volgende resultaten op:

  • In 4 weken tijd ruim 4.000 tests ingevuld
  • Ruim 1.000 downloads e-books en 300 aanvragen hardcover
  • Webverkeer meer dan 100% gestegen
  • Aantal sollicitaties meer dan 200% hoger
  • Eén herkenbaar gezicht naar buiten door multichannelcampagne.
Maandag®